COMUNICARE – 3 căi importante de comunicare. Și nu doar importante, vitale!

 

Poate că unii din noi, la scurt timp după ce ne-am convertit, am fost trântiți la pământ de păcat. După care ne-am ridicat, apoi am căzut din nou… și tot așa. După o vreme, poate, ne-am gândit la o soluție: izolăm (ascundem) păcatul și păstrăm aparența și tradiția. Evităm comunicarea cu Dumnezeu – din nou, păstrând tradiția, ‘ritualul’. Mai repede mult respect, decât puțină comunicare. Și, pentru că încercăm să fim sfinți fără ascultare, ceva cedează. În cazul ăsta, discernământul ajunge să cedeze în fața compromisului, disciplina în fața poftei și dragostea în fața ego-ului.

3 căi importante de comunicare. Și nu doar importante, vitale:

Cuvânt

În ce privește cunoașterea lui Dumnezeu, Biblia înseamnă internet de mare viteză într-o lume dominată de telegraf și porumbei mesageri. E clară, e fermă și foarte actuală, dar, mai mult de atât, e vie. E vie pentru că mărturisește Adevărul și spune despre El că e viu.

Biserică (comunitate)

Începi să vezi scopul și sensul Bisericii când îți dai seama că Dumnezeu te iubește prin acei oameni și, în același timp, te cheamă să îi iubești și tu pe ei. Cineva spunea recent că un creștin singur nu e un creștin sănătos. Nu devii sare stând într-un loc ‘sărat’, dar, cu siguranță, a da socoteală cuiva sau a mentora pe cineva este un început.

Rugăciune

E ceva special în a-I împărtăși lui Dumnezeu planurile tale, întrebările tale (despre orice), STRESUL tău. Și nu chestii neapărat teologice, ca și cum ai vorbi cu un preot cu care te întâlnești strict pentru asta. Dacă am o problemă (fie ea și o consecință evidentă a unui păcat) care mă îngrijorează și mă neliniștește și îmi distrage mintea și inima, oare nu pot să o spun Tatălui meu ? Beni Șinca, în articolul din 2/06/2017: “să știi că EL te ascultă când vorbești, nu te judecă sau caută un ‘comeback’ în timp ce vorbești.”

COMUNICARE – 3 căi importante de comunicare. Și nu doar importante, vitale!

 Poza aici.

sursa articol http://tineri.betania.ro/comunicare/

https://ardeleanlogos.wordpress.com/articole/comunicare-3-cai-importante-de-comunicare-si-nu-doar-importante-vitale/

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.